Sunday, May 13, 2012

Square-round produk yg sentiasa diminati

Square round Adalah nama bagi produk tupperware empat segi berbagai saiz. Dari dulu hingga sekarang produk ini sentiasa dapat sambutan. Walaupun ianya tidak kedap udara, tapi kegunaannya meluas. Sebagai bekas simpan makanan khususnya dalam peti sejuk. Saya gunakan untuk mengisi asam jawa, asam keping,keju, jem, udang kering , ikan bilis, ikan masin,buah2an dan sayur2an yg sudah dipotong. Bila buka peti sejuk semuanya teratur dan tidak berbau.

Kali ini walaupun ada diskaun 15% sahaja tetapi anda bleh juga mendapat diskau hingga 20% jika membeli kesemuanya (1) +(2)+ (3) [lihat gambar]. Diskaun 40% untuk Tall Squareround (3 biji) jika anda beli set squareround collection A543. Selain itu modular keeper juga berguna untuk menyimpan sayur2an dan buah2an untuk tahan lebih lama tetapi bukan selama2nya.Grid atau lapik yg disediakn dalam bekas ini gunanya untuk menapis air,supaya air tidak terkena sayur.

Sayur2an akan lebih segar, bersih dan teratur dalam peti sejuk anda. Sekali sekali boleh juga dijadikan bekas menhidang bila ada family gathering atau kenduri2 kecil. Kalau kenduri besar jangan keluarkan tupperware sebab kemungkinan hilang. Penghantaran percuma bagi belian melebihi RM100 dengan courier,tak ada diskaun la. Jika berminat boleh email kepada saya di la_abwa@yahoo.co.uk.

1 comment: